7 augusti 2012

Lagom

Hej!
Jag ber åter igen om ursäkt för min långa frånvaro. Jag lyckades få körkortet till sist och har kört omkring som en galning de senaste dagarna.

Idag tänkte jag faktiskt inte vara lika irriterad på tillvaron som jag varit tidigare. Idag är jag nämligen lagom nöjd, precis som vilken svensk som helst. Det var soligt och varmt på morgonen så jag, min lillebror och mitt ex bestämde oss för att åka till en närliggande sjö för ett dopp och lite avslappning. Det var en bra idé fram tills vi kom till sjön. Molnen bestämde sig helt enkelt för att vi var tillräckligt somriga som det var och la sig i ett mjukt täcke över himlen. Vi badade bestämt ändå och åkte därefter hemåt, och det var i grevens tid! Molnen blev väl arga på oss för att vi trotsade dem och bestämde sig för att hämnas genom att för resten av dagen haft slussarna öppna. Inte så mycket att göra åt.

Ni får för övrigt jätte gärna tipsa om olika saker i vardagen så kan jag försöka klura ut varför det är som det är! :) Skriv en kommentar ;)

PickleBix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar