2 januari 2013

Omformatera hjärnan

Hej! Jag hoppas att alla haft ett gott nytt år och allt det där;)

Man tänker ju varje nyår att "nu ska jag bli en ny människa, hålla mina löften och bli lycklig"... -ish...
Jag sitter och tänker på att bli en ny människa på riktigt. Jag är så trött på mitt sociala umgänge att jag vill bara starta om på nytt. Med detta menas:

Nytt namn
Färga och klippa håret
Flytta långt bort
Radera facebook
Byta nummer
Bränna alla gamla kläder
Inte säga ett ord till någon
 ...Ja... Sticka kort och gott.

Jag kan komma tillbaka och kolla läget och sånt om typ 20 år när ingen känner igen mig. Då kan jag sen sitta och gotta mig i hur bra jag har det och hur dåligt alla som sitter fast med samma människor har det.;) Usch vad bitter jag låter nu. Jag är inte bitter egentligen. Jag är inte avundsjuk på något, jag är glad för andras framgångar och allt sånt, men jag är bara så jävla trött på folk. Pärlor för svin känns det som.

Anyway!
Jag har haft en... Vistelse i stockholm ;) Jag drar tillbaka till Norge imorn på dagen och det finns folk jag kommer att sakna och andra som jag bara är glad över att ha 6 timmars bilfärd mellan oss.

PickleBix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar